Lubbers De Jong is een internationaal PR en online marketing bureau gespecialiseerd in technologie. Al dertig jaar ondersteunen wij technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van omzetgroei.
Hebben we echt nóg een sociaal netwerk nodig? Blijkbaar wel als we de razendsnelle opmars van Threads mogen geloven. De app kreeg bovendien een enorme…
Het pr-vak verandert continu en eigenlijk zijn al die veranderingen belangrijk voor organisaties, hun reputatie en relaties met alle stakeholders (intern en extern). Dit zijn…
Veel nieuwe technologie wordt in het begin verkeerd begrepen, zeker als het om iets baanbrekends gaat. Denk aan Facebook, dat begon als een social media…
Elke dag zien we mediaoptredens op tv, in de krant en op internet. Politici, artiesten en woordvoerders van bedrijven; ze geven allemaal interviews. Soms gaat…
Is de zoekmachine ten dode opgeschreven? AI-chatbots groeien namelijk razendsnel in populariteit omdat ze ons concrete antwoorden op vragen geven in plaats van een lange…
De beroemde Amerikaanse futurist Amy Webb, auteur en oprichter van het Future Today Institute, onthulde onlangs meer dan 700 techtrends die ons leven gaan beïnvloeden.…
Technologie zou de wereld in theorie steeds inclusiever moeten maken. Toch moeten we helaas concluderen dat de Europese techwereld een serieus diversiteitsprobleem heeft en dat…
Duurzaamheid en inclusiviteit op de eerste plaats We staan als samenleving voor enorme transities, waarbij alles wat we als ‘normaal’ beschouwden gaat veranderen. Dit…
Wat je als communicatieprofessional moet weten over AI-chatbots Zelden ontstond er zo snel een wereldwijde hype rond een technologie als ChatGPT. Binnen vijf dagen had…
Vakantie! We kunnen voorzichtig weer op reis en gezellig met onze naasten op ontdekkingstocht. Sommigen gaan naar het buitenland en anderen zoeken het wat dichterbij…
Mediatrainingen werden in het verleden alleen gegeven aan mensen die namens de organisatie woordvoerder mochten zijn. Wat wel of niet gezegd kon worden was controleerbaar.…
“Brand!” Er staat weer een 5G-zendmast in lichterlaaie. De angst voor technologie heeft altijd bestaan, alleen worden de reacties erop diverser en zijn er mensen…
Facebook, LinkedIn, YouTube en Instagram zijn aanjagers van het snelst groeiende marketinginstrument om je boodschap over te brengen; online videomarketing. Maar hoe verpak je deze…
Mensen tonen veerkracht, er wordt nagedacht hoe het binnenkort anders moet en ideeën worden uitgewerkt om straks zo snel als mogelijk weer in business te…
Nu beurzen, evenementen en zelfs sportwedstrijden worden afgelast, is het onmogelijk geworden om grote groepen geïnteresseerden bij elkaar te brengen. Om de geplande persconferentie rondom…
Waar we het hier over hebben? AI, Artificial Intelligence of ‘gewoon’ kunstmatige intelligentie. Zo gewoon is het echter niet, want na het lezen van deze…
Businesses and nongovernmental organizations around the world are quickly working to develop communication management plans to respond to the coronavirus, also known as COVID-19, which…