Lubbers De Jong is een internationaal PR en online marketing bureau gespecialiseerd in technologie. Al dertig jaar ondersteunen wij technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van omzetgroei.
Duurzaamheid en inclusiviteit op de eerste plaats We staan als samenleving voor enorme transities, waarbij alles wat we als ‘normaal’ beschouwden gaat veranderen. Dit…
Wat je als communicatieprofessional moet weten over AI-chatbots Zelden ontstond er zo snel een wereldwijde hype rond een technologie als ChatGPT. Binnen vijf dagen had…
Vakantie! We kunnen voorzichtig weer op reis en gezellig met onze naasten op ontdekkingstocht. Sommigen gaan naar het buitenland en anderen zoeken het wat dichterbij…
Mediatrainingen werden in het verleden alleen gegeven aan mensen die namens de organisatie woordvoerder mochten zijn. Wat wel of niet gezegd kon worden was controleerbaar.…
“Brand!” Er staat weer een 5G-zendmast in lichterlaaie. De angst voor technologie heeft altijd bestaan, alleen worden de reacties erop diverser en zijn er mensen…
Facebook, LinkedIn, YouTube en Instagram zijn aanjagers van het snelst groeiende marketinginstrument om je boodschap over te brengen; online videomarketing. Maar hoe verpak je deze…
Mensen tonen veerkracht, er wordt nagedacht hoe het binnenkort anders moet en ideeën worden uitgewerkt om straks zo snel als mogelijk weer in business te…
Nu beurzen, evenementen en zelfs sportwedstrijden worden afgelast, is het onmogelijk geworden om grote groepen geïnteresseerden bij elkaar te brengen. Om de geplande persconferentie rondom…
Waar we het hier over hebben? AI, Artificial Intelligence of ‘gewoon’ kunstmatige intelligentie. Zo gewoon is het echter niet, want na het lezen van deze…
Businesses and nongovernmental organizations around the world are quickly working to develop communication management plans to respond to the coronavirus, also known as COVID-19, which…
Vooruitlopend op de F5-sessie “The State of Tech” op woensdag 11 maart hebben we de thermometer gestopt in de Nederlandse investeringen in technologie. Onze conclusie:…
F5-sessie met gastspreker Ruud Hendriks, Radio- en televisiepresentator, journalist, manager en ondernemer Ondernemers, investeerders, marketeers- en salesgedreven mensen hebben overeenkomsten; ze houden van avonturen, durven…
Menselijke intelligentie zal nodig blijven om de relatie tussen organisaties en het publiek te onderhouden en te verbeteren. Maar welk percentage van de content creatie…
Een buzzwoord is iets wat geen duidelijke betekenis heeft. Dat geldt ook voor de twee woorden “digitale transformatie”. Want welk antwoord geef je als iemand…