Hallo!

Wij zijn team
Lubbers De Jong TECH PR

Wij maken graag kennis met jou

Lees meer over ons

Dit is wie wij zijn

Peter Keijzer

Peter Keijzer

Managing director

Wat vind je het leukst aan je werk?

Waar ik blij van word is het realiseren en creëren van successen, klein of groot.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Relativering, ervaring en een goed gevoel voor wat werkt. Zorgen voor synergie in het team en consistentie in de strategie en excellentie uitvoering.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Luisteren, analyseren en erop vertrouwen dat er altijd een beter oplossing onder handbereik is. Voortschrijdend inzicht net even te slim afzijn. Anders zijn, denken en doen.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Ronddarren in de natuur, inzicht verschaffen en grenzen verleggen met cultuur en actief met sport.

Paul Falla

Paul Falla

Creative Director

Wat vind je het leukst aan je werk?

Translating complexity into simplicity. And where possible, creating beauty.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

I have over 30 years of experience at advertising agencies, digital agencies and design bureaus. This broad experience allows me to give considered and objective advice to solve any communication challenge.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Correct the mistakes I made yesterday. Make new mistakes today.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Interior design

Gijs Toxopeus

Client & Operations Director

Wat vind je het leukst aan je werk?

Het mooiste van ons werk is dat je elke dag voor een klant uit een andere industrie aan de slag bent om verhalen te maken. Verhalen die mensen en merken verbinden, verhalen die helpen om doelen te bereiken. Je leert zo elke dag weer iets nieuws als je je ogen en oren open houdt.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Dat zul je mijn klanten moeten vragen. 😉 Mijn inziens is mijn toegevoegde waarde dat ik mij zowel goed kan verplaatsen in mijn opdrachtgever als in hun stakeholders en belangrijkste doelgroepen. Daarbij denk ik oplossingsgericht en middelen vrij om tot de beste geïntegreerde communicatie tactiek te komen. Daarbij komt zowel mijn ervaring in corporate- en crisiscommunicatie voor Starbucks, als mede mijn ervaring in marketing communicatie voor techbedrijven als Spotify, Vodafone, Nikon en Dell van pas.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Vraag om feedback. Niet alleen aan je collega's, maar ook aan je klant. Probeer elke dag iets te lezen waar je iets van kan leren. Dit zijn adviezen die ik kreeg toen ik een junior was en die mij hebben geholpen. Recent ben ik ook gaan mediteren. Dit heeft mij meer rust en focus gegeven om nog beter te kunnen kijken en luisteren naar de wereld om mij heen, als ook naar de wereld in mij. Ik kan dit dan ook aanraden om te proberen, alhoewel ik weet dat het niet 't juiste gereedschap is voor iedereen.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Als ik niet werk, dan denk ik aan weekenden of vakantie. Tijd doorbrengen met familie en vrienden en buiten actief bezig zijn. Het klinkt cliché, en dat is het misschien ook. Maar er voor zorgen dat je gezond bent en voelt, door je te omringen met mensen, goed eten en te bewegen zorgt er voor dat ik gelukkig ben en dat geluk kan delen.

Karen van der Kruit

Karen van der Kruit

PR-strateeg

Karen gelooft dat in alles – en overal – een interessant verhaal te vinden is. Haar achtergrond in de media- en communicatiewereld maakt haar een fijne gesprekspartner voor klanten. Ze zet haar achtergrond en netwerk in de journalistiek in om zelfs de meest ingewikkelde materie te vertalen naar interessante verhalen voor het grote publiek. Zo helpt ze klanten met het ontwikkelen van een PR-strategie en het realiseren van meer naamsbekendheid.
In haar vrije tijd is Karen graag sportief en actief. Ze houdt van reizen en met haar OneFit-abonnement waagt ze zich onder meer aan kickboksen, yoga en zwemmen. Karen is daarnaast een liefhebber van de Amsterdamse horeca en is al jaren op zoek naar de beste kaasplank van de stad. Tips zijn altijd welkom.
Yorick Fliervoet

Yorick Fliervoet

PR-strateeg

Wat vind je het leukst aan je werk?

Het samenspel met zowel de klant als het team, en wanneer dat goedgeschreven stuk met een weloverwogen invalshoek en een strategische uitzet het gewenste resultaat heeft voor de klant.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Het vermogen informatie op te nemen als een spons en om te zetten in een goed gestructureerd verhaal. Daarnaast vertaalt enthousiasme zich bij mij in hard werk. En ik ben zeer enthousiast over mijn klanten.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door altijd kritisch te zijn en dat ook van anderen te vragen, maar tegelijkertijd open te staan voor nieuwe inzichten.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Dan ben ik vaak te vinden bij vrienden, liefst vergezeld door een al dan niet zelf gefabriceerd culinair hoogstandje. Ook ben ik een groot muziekliefhebber, altijd op zoek naar nieuwe melodieuze pareltjes, zowel op het internet als op zijn tijd op een festival of feestje.

Margreet Polman

Margreet Poolman

PR-strateeg

Wat vind je het leukst aan je werk?

Je krijgt bij veel verschillende bedrijven een kijkje in de keuken en het werk zelf is afwisselend, doordat er verschillende onderwerpen langs komen. Wat dat betreft is het niet zo zeer specialistisch maar eerder generalistisch.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Mijn hands-on-mentaliteit, creativiteit en nieuwsgierigheid.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door me te blijven verdiepen in nieuwe ontwikkelingen en te anticiperen op feedback van klanten.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Sporten waaronder sinds enige tijd tennis (ik zit op les), in de winter schaatsen en in de zomer zwemmen en hardlopen, afspreken met vrienden en tekenen & schilderen.

Wiegert van Dijk

Wiegert van Dijk

PR-strateeg

Wat vind je het leukst aan je werk?

De onvoorspelbaarheid. Geen dag is saai. Uiteraard hebben we onze vaste werkzaamheden maar eigenlijk gebeurt er elke dag wel iets bijzonders. Een onverwacht interview. Een calamiteit bij een klant. Een leuk creatief idee wat ontstaat en wat meteen ten uitvoer wordt gebracht. Die afwisseling maakt het werk fascinerend. En de kroon op het werk is als er dan uiteindelijk ergens in de media een mooi artikel verschijnt dat bijdraagt aan het succes van de klant.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Bij iemand van mijn leeftijd, ik stam uit 1969, is dat al snel ‘ervaring’. Ik sta al meer dan twintig jaar met twee benen in de wondere wereld van IT en technologie. Eerst als copywriter, toen als journalist, vervolgens als content marketeer en nu als dus pr-strateeg. Daarnaast ben ik flexibel en creatief waardoor ik snel kan schakelen bij acute uitdagingen bij klanten. En met een goede dosis humor kom je ook een heel eind.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Jezelf verbeteren kan alleen door je te realiseren dat alles wat je doet voor verbetering vatbaar is. Dat betekent niet dat je per definite alles fout doet, maar wel dat je altijd moet kijken wat er nog net iets beter kan. Door constant jezelf en je werk tegen het licht te houden en samen met de rest van het team te controleren hoe je de dingen aanpakt en wat er beter kan, is het mogelijk om die extra stap zetten. Elke dag opnieuw.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Ik heb twee jonge kinderen en ik breng daardoor het grootste deel van mijn vrije tijd met mijn gezin door: naar de dierentuin, het strand, het bos etc. Dat is ook de reden waarom ik niet op vrijdag werk. Daarnaast hebben wij vlak bij ons huis een volkstuintje waar wij in elke zomer een aantal maanden wonen. Het is een kleine groene oase waar de hectiek van alledag altijd ver weg lijkt.

Juliette Kemperman

Juliette Kemperman

Videomaker

Wat vind je het leukst aan je werk?

De geschoten footage editen tot een tof eindresultaat! Tijdens dit proces komt alles namelijk samen; het verhaal, de beelden, kleuren (in de juiste huisstijl uiteraard), muziek, en speciale effecten.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Effectieve en creatieve beeldcontent.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door te blijven leren, vernieuwen en de behaalde resultaten van gemaakte video's te evalueren.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Dansen en surfen.

Onno Louwen

Onno Louwen

Senior contentspecialist

Onno is het technische geweten van Lubbers De Jong. Zijn scherpe pen, analytische schaakvermogen en lange staat van dienst als IT-journalist maken hem de ideale gesprekspartner voor iedereen die een ingewikkeld techverhaal terug wil brengen naar een heldere boodschap. Zijn uitgebreide netwerk aan journalisten en key influencer contacten zorgt er bovendien voor dat die boodschap het publiek krijgt dat het verdient.

Lotte Bergmans

PR-strateeg

Wat vind je het leukst aan je werk?

Om voor iedere klant – en dat zijn er nogal wat – steeds weer mooie ideeën te bedenken en interessante haakjes te zoeken. Nieuwswaarde creëren en het verhaal van de klant de wereld inbrengen: als dat een succes is, geeft ‘t zeker een kick!

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Ik denk graag nét een stapje verder. En als ik dan enthousiast ben en iets m’n hoofd krijg, ga ik er ook helemaal voor. Aanpakken en knallen, daar houd ik wel van.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Actief naar feedback op zoek gaan, geen vraag onbeantwoord laten (thanks to mijn nieuwsgierigheid) en altijd open staan voor andermans inzichten, kritiek en ideeën.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Naast het gezamenlijke boksuurtje met collega’s, ga ik heel de stad door voor sportlesjes met mijn Onefit-abonnement. Ook ben ik vaak in een koffietentje te vinden voor een goede flat white en struin ik daarnaast regelmatig kringloopwinkels af op zoek naar mooie vintage parels.

Lauren de Maere

PR-strateeg

Wat vind je het leukst aan je werk?

Bedenken wat de beste langetermijnstrategie is voor een bedrijf, vind ik enorm interessant. De variatie van zowel de deelgebieden van de communicatie (mediarelaties, conceptontwikkeling,…) als de variatie van bedrijven maakt mij enorm nieuwsgierig en gemotiveerd om telkens perfecte oplossingen te bedenken. Met mijn achtergrond in journalistiek, communicatie, economie en sales, ben ik erg blij dat ik alles in één functie kan combineren.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

De mix tussen enerzijds mijn commerciële mindset en anderzijds mijn creatieve ziel zorgt ervoor dat ik de juiste - en haalbare - oplossingen probeer te bedenken. Met mijn hands-on mentaliteit zet ik me altijd in voor de volle honderd procent om ervoor te zorgen dat alles tot een goed eind wordt gebracht. Ik hoop dat klanten mij als ideale sparringpartner ervaren.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Dagelijks probeer ik te reflecteren over de positieve en minder positieve dingen die zich afspelen. Onder het motto ‘Moeizame wegen leiden vaak naar mooie bestemmingen’ probeer ik telkens uit mijn comfort zone te treden en mezelf verder te ontwikkelen. Ook probeer ik feedback van anderen op te nemen om op die manier het beste van mezelf naar boven te brengen. Negatieve feedback probeer ik telkens om te zetten tot positieve leerlessen.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Als ik niet aan het werk ben, raast mijn hartslag waarschijnlijk hoger dan 180. Ik hou enorm van sport als rennen, ballet, surfen en pilates. Sporten is voor mij de ideale uitlaatklep na een werkdag en de perfecte manier om alle energie los te laten.

Gian Slagter

Gian Slagter

Online marketeer

Wat vind je het leukst aan je werk?

Nieuwe manieren bedenken om voor onze klanten de juiste doelgroep te bereiken en te activeren. Daarnaast is de samenwerking en interactie met collega’s erg belangrijk voor mij.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Ik zorg ervoor dat de content die wordt geproduceerd en de campagnes die worden bedacht de juiste online doelgroep bereiken, waardoor de relevantie en waarde ervan toenemen. Daarnaast ondersteun ik klanten bij het analyseren en optimaliseren van de online activiteiten, zodat ze hier de maximale resultaten uit halen.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Met de hulp van mijn collega’s die mij helpen en sturen probeer ik mijzelf elke dag te verbeteren. Verder vind ik het leuk om online de nieuwste trends en tips te volgen omtrent (online) marketing.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Naast mijn werk bij Lubbers De Jong ben ik al zeven jaar actief als professioneel basketballer, momenteel bij Apollo Amsterdam. Behalve basketbal heb ik een grote passie voor sport in het algemeen. Zo kijk en speel ik graag tennis, maar bijvoorbeeld ook voetbal en boksen.

Iedereen woordvoerder namens het bedrijf? Dat is best griezelig…

Patrick Oeij

Online marketing specialist

Wat vind je het leukst aan je werk?

Ik vind het leukst aan mijn werk om samen met het team tot oplossingen te komen voor klanten. Steeds meer bedrijven beginnen ook in te zien hoeveel waarde online zichtbaarheid kan opleveren. Ik help klanten hier uiteraard graag bij.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Ik ben altijd bezig met het bekijken en analyseren welke strategieën het beste passen bij de doelgroep van een klant. Online kan je super goed doelgroepen segmenteren en dit is dan ook een belangrijk onderdeel van mijn werk, daarnaast wil ik klanten graag verder helpen met hun online doelstellingen.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door het volgen van de laatste trends binnen de online marketing en steeds een verdieping te maken in de kennis die je hebt over onderwerpen. Je bent nooit uitgeleerd en zeker niet in een vak dat zo snel veranderd als de online marketing.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Ik sport graag wanneer ik vrij ben en ik hou ook erg van sport kijken. Verder kan ik ook een hele avond op netflix zitten of leuke dingen doen met vrienden.