Hallo!
Wij zijn team
Lubbers De Jong TECH PR
Lees meer over ons
Dit is wie wij zijn
Waar ik blij van word is het realiseren en creëren van successen, klein of groot.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Relativering, ervaring en een goed gevoel voor wat werkt. Zorgen voor synergie in het team en consistentie in de strategie en excellentie uitvoering.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Luisteren, analyseren en erop vertrouwen dat er altijd een beter oplossing onder handbereik is. Voortschrijdend inzicht net even te slim afzijn. Anders zijn, denken en doen.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Ronddarren in de natuur, inzicht verschaffen en grenzen verleggen met cultuur en actief met sport.
Translating complexity into simplicity. And where possible, creating beauty.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
I have over 30 years of experience at advertising agencies, digital agencies and design bureaus. This broad experience allows me to give considered and objective advice to solve any communication challenge.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Correct the mistakes I made yesterday. Make new mistakes today.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Interior design
Het mooiste van ons werk is dat je elke dag voor een klant uit een andere industrie aan de slag bent om verhalen te maken. Verhalen die mensen en merken verbinden, verhalen die helpen om doelen te bereiken. Je leert zo elke dag weer iets nieuws als je je ogen en oren open houdt.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Dat zul je mijn klanten moeten vragen. 😉 Mijn inziens is mijn toegevoegde waarde dat ik mij zowel goed kan verplaatsen in mijn opdrachtgever als in hun stakeholders en belangrijkste doelgroepen. Daarbij denk ik oplossingsgericht en middelen vrij om tot de beste geïntegreerde communicatie tactiek te komen. Daarbij komt zowel mijn ervaring in corporate- en crisiscommunicatie voor Starbucks, als mede mijn ervaring in marketing communicatie voor techbedrijven als Spotify, Vodafone, Nikon en Dell van pas.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Vraag om feedback. Niet alleen aan je collega's, maar ook aan je klant. Probeer elke dag iets te lezen waar je iets van kan leren. Dit zijn adviezen die ik kreeg toen ik een junior was en die mij hebben geholpen. Recent ben ik ook gaan mediteren. Dit heeft mij meer rust en focus gegeven om nog beter te kunnen kijken en luisteren naar de wereld om mij heen, als ook naar de wereld in mij. Ik kan dit dan ook aanraden om te proberen, alhoewel ik weet dat het niet 't juiste gereedschap is voor iedereen.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Als ik niet werk, dan denk ik aan weekenden of vakantie. Tijd doorbrengen met familie en vrienden en buiten actief bezig zijn. Het klinkt cliché, en dat is het misschien ook. Maar er voor zorgen dat je gezond bent en voelt, door je te omringen met mensen, goed eten en te bewegen zorgt er voor dat ik gelukkig ben en dat geluk kan delen.
Het is buitengewoon interessant om tussen al die dynamische organisaties te zitten. Met continu vernieuwing en ontwikkeling, en bijbehorende vraagstukken. Heel fijn om een positie te hebben waarbij je wel meekrijgt wat er speelt, maar er ver genoeg van afstaat om juist een ander perspectief te bieden.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Ik help om doelgroepen klaar te stomen voor complexe of nieuwe zaken van organisaties. Zaken die vaak niet in 5 zinnen uitgelegd kunnen worden en waarvan het daadwerkelijke verhaal of de echte impact moeilijk te bevatten is. Ik maak ze toegankelijk en haal de weerstand bij doelgroepen weg zodat innovaties aanslaan.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Ik ben gefascineerd door nieuws, ontwikkelingen en maatschappelijke kwesties. Dat houdt me scherp.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Ik verzin het liefst creatieve ‘million dollar’ ideeën om er vervolgens niets mee te doen.
Nieuwe manieren bedenken om voor onze klanten de juiste doelgroep te bereiken en te activeren. Daarnaast is de samenwerking en interactie met collega’s erg belangrijk voor mij.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Ik zorg ervoor dat de content die wordt geproduceerd en de campagnes die worden bedacht de juiste online doelgroep bereiken, waardoor de relevantie en waarde ervan toenemen. Daarnaast ondersteun ik klanten bij het analyseren en optimaliseren van de online activiteiten, zodat ze hier de maximale resultaten uit halen.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Met de hulp van mijn collega’s die mij helpen en sturen probeer ik mijzelf elke dag te verbeteren. Verder vind ik het leuk om online de nieuwste trends en tips te volgen omtrent (online) marketing.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Naast mijn werk bij Lubbers De Jong ben ik al zeven jaar actief als professioneel basketballer, momenteel bij Apollo Amsterdam. Behalve basketbal heb ik een grote passie voor sport in het algemeen. Zo kijk en speel ik graag tennis, maar bijvoorbeeld ook voetbal en boksen.
Je krijgt bij veel verschillende bedrijven een kijkje in de keuken en het werk zelf is afwisselend, doordat er verschillende onderwerpen langs komen. Wat dat betreft is het niet zo zeer specialistisch maar eerder generalistisch.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Mijn hands-on-mentaliteit, creativiteit en nieuwsgierigheid.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Door me te blijven verdiepen in nieuwe ontwikkelingen en te anticiperen op feedback van klanten.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Sporten waaronder sinds enige tijd tennis (ik zit op les), in de winter schaatsen en in de zomer zwemmen en hardlopen, afspreken met vrienden en tekenen & schilderen.
De onvoorspelbaarheid. Geen dag is saai. Uiteraard hebben we onze vaste werkzaamheden maar eigenlijk gebeurt er elke dag wel iets bijzonders. Een onverwacht interview. Een calamiteit bij een klant. Een leuk creatief idee wat ontstaat en wat meteen ten uitvoer wordt gebracht. Die afwisseling maakt het werk fascinerend. En de kroon op het werk is als er dan uiteindelijk ergens in de media een mooi artikel verschijnt dat bijdraagt aan het succes van de klant.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Bij iemand van mijn leeftijd, ik stam uit 1969, is dat al snel ‘ervaring’. Ik sta al meer dan twintig jaar met twee benen in de wondere wereld van IT en technologie. Eerst als copywriter, toen als journalist, vervolgens als content marketeer en nu als dus pr-strateeg. Daarnaast ben ik flexibel en creatief waardoor ik snel kan schakelen bij acute uitdagingen bij klanten. En met een goede dosis humor kom je ook een heel eind.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Jezelf verbeteren kan alleen door je te realiseren dat alles wat je doet voor verbetering vatbaar is. Dat betekent niet dat je per definite alles fout doet, maar wel dat je altijd moet kijken wat er nog net iets beter kan. Door constant jezelf en je werk tegen het licht te houden en samen met de rest van het team te controleren hoe je de dingen aanpakt en wat er beter kan, is het mogelijk om die extra stap zetten. Elke dag opnieuw.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Ik heb twee jonge kinderen en ik breng daardoor het grootste deel van mijn vrije tijd met mijn gezin door: naar de dierentuin, het strand, het bos etc. Dat is ook de reden waarom ik niet op vrijdag werk. Daarnaast hebben wij vlak bij ons huis een volkstuintje waar wij in elke zomer een aantal maanden wonen. Het is een kleine groene oase waar de hectiek van alledag altijd ver weg lijkt.
De geschoten footage editen tot een tof eindresultaat! Tijdens dit proces komt alles namelijk samen; het verhaal, de beelden, kleuren (in de juiste huisstijl uiteraard), muziek, en speciale effecten.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Effectieve en creatieve beeldcontent.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Door te blijven leren, vernieuwen en de behaalde resultaten van gemaakte video's te evalueren.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Dansen en surfen.
Bezig zijn met een brede mix aan klanten, technologische onderwerpen en communicatieve uitdagingen. Dat houdt mij scherp en geeft me de mogelijkheid om op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Mijn handigheid om complexe materie om te zetten naar compacte en heldere strategische content.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Door open te staan voor kritiek, jezelf daarmee te verbeteren en er vanuit te gaan dat er altijd meer dan één benadering mogelijk is.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Ik kom altijd tijd te kort, maar wissel het af tussen leuke dingen doen met vrienden, familie en mijn vriendin, klussen aan en met 3d-printers en urenlange bbq-sessies.
Ik vind het leukst aan mijn werk om samen met het team tot oplossingen te komen voor klanten. Steeds meer bedrijven beginnen ook in te zien hoeveel waarde online zichtbaarheid kan opleveren. Ik help klanten hier uiteraard graag bij.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Ik ben altijd bezig met het bekijken en analyseren welke strategieën het beste passen bij de doelgroep van een klant. Online kan je super goed doelgroepen segmenteren en dit is dan ook een belangrijk onderdeel van mijn werk, daarnaast wil ik klanten graag verder helpen met hun online doelstellingen.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Door het volgen van de laatste trends binnen de online marketing en steeds een verdieping te maken in de kennis die je hebt over onderwerpen. Je bent nooit uitgeleerd en zeker niet in een vak dat zo snel veranderd als de online marketing.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Ik sport graag wanneer ik vrij ben en ik hou ook erg van sport kijken. Verder kan ik ook een hele avond op netflix zitten of leuke dingen doen met vrienden.
Het leukste aan mijn werk zijn de sociale connecties die ik opdoe zowel met collega’s als met klanten. Het bouwen van een netwerk vind ik heel belangrijk. Daarnaast haal ik veel plezier uit het realiseren van doelstellingen samen met de klant.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Ik denk vooral dat mijn analytische blik en onderzoekvaardigheden meegenomen uit mijn studie Communicatiewetenschap van toegevoegde waarde zijn voor een klant. Ik probeer deze regelmatig toe te passen om bepaalde kwesties op te lossen.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Door gisteren als leerschool voor vandaag te gebruiken, waarbij het leren van gemaakte fouten centraal staat. Sinds mijn start bij LDJ leer ik elke dag weer wat nieuws wat heel erg goed van pas komt bij mijn werkzaamheden en de rest van mijn carrière
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Als ik niet aan het werk ben dan besteed ik veel tijd aan de mensen om mij heen. Ook ben ik zeer regelmatig in een voetbalstadion te vinden om mijn club naar de overwinning te schreeuwen. Daarnaast haal ik heel erg veel plezier uit het spelen van gitaar en probeer ik mijzelf fit te houden door zo nu en dan te voetballen of te fitnessen.
Bij LDJ kan ik veel vakjes aanvinken van wat ik belangrijk vind bij werk. We hebben een leuk team, gevarieerde klanten, je krijgt veel verantwoordelijkheid, er is ruimte voor eigen inbreng en het kantoor zit op een mooie plek in Amsterdam.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Ik ben vrij allround, met een achtergrond in onder andere (online) marketing, pr & copywriting. Daardoor kan ik het vaak het grotere plaatje zien en op een creatieve manier oplossingen vinden.
Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Door nieuwsgierig te zijn en gewoon vragen stellen als ik iets niet snap. Als je iets niet snapt ben je vaak niet de enige, en mensen vinden het niet erg om iets uit te moeten leggen.
Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Sporten, voetballen vooral, en wandelen met mijn hond. En lekker vaak op vakantie!