Hallo!

Wij zijn team
Lubbers De Jong TECH PR

Wij maken graag kennis met jou

Lees meer over ons

Dit is wie wij zijn

Peter Keijzer

Peter Keijzer

Managing director

Wat vind je het leukst aan je werk?
Waar ik blij van word is het realiseren en creëren van successen, klein of groot.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Relativering, ervaring en een goed gevoel voor wat werkt. Zorgen voor synergie in het team en consistentie in de strategie en excellentie uitvoering.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Luisteren, analyseren en erop vertrouwen dat er altijd een beter oplossing onder handbereik is. Voortschrijdend inzicht net even te slim afzijn. Anders zijn, denken en doen.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Ronddarren in de natuur, inzicht verschaffen en grenzen verleggen met cultuur en actief met sport.

Anke van Heerbeek

Anke van Heerebeek

Operations manager

Wat vind je het leukst aan je werk?

Het creëren en vertellen van uiteenlopende en aansprekende verhalen in de media voor allerhande bedrijven en het succesvol meebouwen aan een merk. Maar ook de dynamiek, de afwisseling en de vraag naar creatieve oplossingen.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Veelzijdigheid, ervaring en flexibiliteit. Ik geloof in een geïntegreerde en thematische aanpak ondersteund door een langetermijnstrategie en streef door een uitmuntende uitvoering naar successen.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Van Jeff Gasperz, hoogleraar en adviseur innovatie & business creativiteit, ontving ik ooit een kansboekje. Daarin staan mijn ideeën en hersenspinsels maar ook verbeterpunten naar aanleiding van inspirerende ontmoetingen, gesprekken met klanten en collega’s en analyses.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Mooie, inspirerende plekken en culturen ontdekken, nieuwe sportieve uitdagingen aangaan, zoals het lopen van de marathon in Parijs, en lekker eten en drinken met vrienden.

Paul Falla

Paul Falla

Creative Director

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Experience. Strategic creative thinking. Making complicated simple.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Examine how I could have made everything yesterday better.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

It’s all about balance. I like working just as much as I like watching football, eating out with friends, going on holiday or just doing nothing.

Yorick Fliervoet

Yorick Fliervoet

Communicatieadviseur

Wat vind je het leukst aan je werk?

Het samenspel met zowel de klant als het team, en wanneer dat goedgeschreven stuk met een weloverwogen invalshoek en een strategische uitzet het gewenste resultaat heeft voor de klant.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Het vermogen informatie op te nemen als een spons en om te zetten in een goed gestructureerd verhaal. Daarnaast vertaalt enthousiasme zich bij mij in hard werk. En ik ben zeer enthousiast over mijn klanten.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door altijd kritisch te zijn en dat ook van anderen te vragen, maar tegelijkertijd open te staan voor nieuwe inzichten.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Dan ben ik vaak te vinden bij vrienden, liefst vergezeld door een al dan niet zelf gefabriceerd culinair hoogstandje. Ook ben ik een groot muziekliefhebber, altijd op zoek naar nieuwe melodieuze pareltjes, zowel op het internet als op zijn tijd op een festival of feestje.

Margreet Polman

Margreet Poolman

Communicatieadviseur

Wat vind je het leukst aan je werk?

Je krijgt bij veel verschillende bedrijven een kijkje in de keuken en het werk zelf is afwisselend, doordat er verschillende onderwerpen langs komen. Wat dat betreft is het niet zo zeer specialistisch maar eerder generalistisch.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Mijn hands-on-mentaliteit, creativiteit en nieuwsgierigheid.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door me te blijven verdiepen in nieuwe ontwikkelingen en te anticiperen op feedback van klanten.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Sporten waaronder sinds enige tijd tennis (ik zit op les), in de winter schaatsen en in de zomer zwemmen en hardlopen, afspreken met vrienden en tekenen & schilderen.

Bram Semeijn

Bram Semeijn

Communicatieadviseur

Bram is het digitale geweten van Lubbers De Jong. Zijn scherpe pen, analytische schaakvermogen en lange staat van dienst als IT-journalist maken hem de ideale gesprekspartner voor iedereen die een ingewikkeld techverhaal terug wil brengen naar een heldere boodschap. Zijn uitgebreide netwerk aan journalisten en key influencer contacten zorgt er bovendien voor dat die boodschap het publiek krijgt dat het verdient.

Bram heeft een bijzonder brede interesse. In zijn vrije tijd schaakt hij graag, leest hij boeken, bezoekt hij af en toe een museum en drinkt hij graag speciaalbiertjes. Bovenal houdt Bram van verhalen. Met zijn creativiteit is hij bij uitstek in staat om creatieve concepten te ontwikkelen en met de klant de klus te klaren.

Gian Slagter

Gian Slagter

Online marketeer

Wat vind je het leukst aan je werk?
Nieuwe manieren bedenken om voor onze klanten de juiste doelgroep te bereiken en te activeren. Daarnaast is de samenwerking en interactie met collega’s erg belangrijk voor mij.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Ik zorg ervoor dat de content die wordt geproduceerd en de campagnes die worden bedacht de juiste online doelgroep bereiken, waardoor de relevantie en waarde ervan toenemen. Daarnaast ondersteun ik klanten bij het analyseren en optimaliseren van de online activiteiten, zodat ze hier de maximale resultaten uit halen.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Met de hulp van mijn collega’s die mij helpen en sturen probeer ik mijzelf elke dag te verbeteren. Verder vind ik het leuk om online de nieuwste trends en tips te volgen omtrent (online) marketing.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Naast mijn werk bij Lubbers De Jong ben ik al zeven jaar actief als professioneel basketballer, momenteel bij Apollo Amsterdam. Behalve basketbal heb ik een grote passie voor sport in het algemeen. Zo kijk en speel ik graag tennis, maar bijvoorbeeld ook voetbal en boksen.

Maite Wetters

Maite Wetters

B2B marketeer

Wat vind je het leukst aan je werk?

Zaken beter maken. Websites mooier maken én tegelijkertijd ervoor zorgen dat de vindbaarheid (SEO) goed is. Dat de website goed converteert en nog leuk is om te lezen ook. En resultaten behalen. Zorgen voor leads in de inbox van een klant en kosten (per klik bijvoorbeeld) goedkoper of efficiënter maken. Uit dit soort zaken haal ik elke dag voldoening.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Doelstellingen omzetten in concrete resultaten door het bedenken van slimme acties, samen met collega’s en de klant. Daarnaast kan ik denk ik goed structuur aanbrengen in de wirwar van het onlinemarketinglandschap. Hierdoor merken klanten dat zij meer feeling met en grip op hun eigen online marketing krijgen.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Naast het continu volgen van trainingen op gebied van online marketing en communicatie bij onder andere Beeckestijn Business School, leer ik elke dag nog bij door het lezen van blogs en artikelen op kanalen als Emerce en Marketingfacts. Daarbij leer ik veel van mijn collega webbouwers, copywriters en online marketeers.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Sporten. En samen met mijn vrienden of mijn gezin leuke dingen doen. 2 keer per week sta ik in de gym om aan personal training te doen en eens per week ga ik naar hot yoga. Voor Japans of Thais uit eten gaan in de stad en een bezoek aan Artis, kun je me ‘s nachts wakker maken.

Onno Louwen

Onno Louwen

Communicatieadviseur

Wat vind je het leukst aan je werk?

Eén van de leukste dingen vind ik klanten helpen bij het creëren van inhoudelijk sterke verhalen, die invulling geven aan zowel hun interne als externe communicatie. Contentmarketing is een relatief jong vakgebied, waarin mijn journalistieke achtergrond optimaal tot zijn recht komt.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Door mijn brede kennis van technologie en de zakelijke IT-markt kan ik op meerdere niveaus met klanten meedenken en praten. Hierdoor kan de kennis die binnen een organisatie aanwezig is, in hoog tempo vertaald worden naar heldere en effectieve communicatieve producten.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Dat is een continu leerproces, zowel procesmatig als inhoudelijk. Dat kan ook niet anders, want communicatie draait om de creatieve inzet van inhoudelijke kennis in een snel veranderende wereld, waar steeds weer nieuwe ontwikkelingen en technologische middelen verschijnen.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Met meer hobby’s dan tijd, is het maar goed dat technologie er één van is. Buiten werk ben ik graag bezig met zaken als computers, gadgets en gaming en daarnaast ben ik actief als blogger en aspirerend schrijver.

Sjouke van Houten

Sjouke van Houten

Communicatieadviseur

Wat vind je het leukst aan je werk?

Dat ik de maatschappelijke relevantie van technologische diensten en producten van mijn opdrachtgevers naar voren kan halen. Ik vertel samen mijn opdrachtgevers een verhaal dat bijdraagt aan het realiseren van een grotere naamsbekendheid en groei. .

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Dat ik ingewikkelde materie behapbaar kan maken voor verschillende doelgroepen en dat ik ‘nee’ kan verkopen. Soms is geweldig groots nieuws binnen een kantoormuur niet zo relevant voor de buitenwereld.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door kritische zelfreflectie en een constante honger naar de laatste ontwikkelingen op mijn vakgebied.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Ik sport graag. Wielrennen in de zomer, schaatsen als het vriest en altijd voetbal. Ook ontdek ik graag leuke restaurantjes in de stad.

Marieke Oosterom

Marieke Oosterom

Communicatieadviseur

Wat vind je het leukst aan je werk?

De veelzijdigheid van klanten en werkzaamheden. Het ene moment stuur ik een persbericht uit voor een grote multinational, het volgende schrijf ik een blog voor een veelbelovende startup. Al onze klanten blinken uit in hun innovatiekracht en wanneer het lukt hun boodschap succesvol over de bühne te brengen, geeft dat een kick.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Ik ben verhalend creatief en weet ingewikkelde technische materie om te zetten in een prikkelende aantrekkelijke tekst die het lezen waard is.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door feedback over mijn werk meteen om te zetten in actie en elke dag mezelf uit te dagen nog beter te presteren.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Ik doe aan hardlopen en hoop uiteindelijk mooie marathons te kunnen lopen, maar daar moet ik nog even voor trainen. Ik geniet ook erg van muziek en ga graag naar concerten en festivals.

Juliette Kemperman

Juliette Kemperman

Videomaker

Wat vind je het leukst aan je werk?

De diversiteit van het gehele creatieve proces dat bij het maken van een video komt kijken. Ik vind het ontzettend leuk om voor en met klanten plannen te maken, vervolgens deze zo mooi mogelijk op video vast te leggen en de gemaakte footage uiteindelijk te monteren tot de gewenste vlog, bedrijfsfilm, of een ander product.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Ik kan hun verhaal omzetten in mooie en sprekende beelden. Hierdoor kunnen zij hun klanten nog persoonlijker bereiken en hun boodschap op een prikkelende en sterke manier overbrengen.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door feedback te combineren met nieuwe vakinhoudelijke kennis.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Dansen! Dit vind ik geweldig om te doen en je vind mij dan ook geregeld op een leuk salsa feestje. Verder houd ik van reizen en gezellige muziekavondjes met vrienden.

Esmee

Esmée van Loo

Junior communicatieadviseur

Wat vind je het leukst aan je werk?

Mijn collega’s.

Maar ook de diversiteit van het werk. Het ene moment schrijf je een blog en het andere moment ga je naar een klantafspraak. Of je houdt het nieuws in de gaten voor eventuele nieuwe ingangen voor je klanten en denk je mee over communicatie strategieën. Op deze manier verveel je je nooit en als als een persoon die redelijk snel behoefte heeft aan het leren van nieuwe skills vind ik dat heel prettig.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Mijn toegevoegde waarde is mijn enorme hoeveelheid energie en het altijd met een innovatieve blik kijken naar de dag van morgen. Daardoor schrijf en ik denk met veel enthousiasme voor klanten.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Ik probeer feedback van collega’s mee te nemen en vervolgens toe te passen in mijn werk. Dit gebeurt natuurlijk met vallen en opstaan, maar gaandeweg merk je dat steeds wat bijleert. Ook lees ik regelmatig artikelen en boeken over PR, B2B marketing en communicatie om van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te blijven.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Sporten (waaronder met de collega’s van Lubbers de Jong boksen bij Ritchard), met zo ongeveer alle honden uit de buurt wandelen, reizen, festivals en musea bezoeken en natuurlijk ouderwets “hangen” met mijn vrienden.