Hallo!

Wij zijn team
Lubbers De Jong TECH PR

Wij maken graag kennis met jou

Lees meer over ons

Dit is wie wij zijn

Peter Keijzer

Peter Keijzer

Managing director

Wat vind je het leukst aan je werk?
Waar ik blij van word is het realiseren en creëren van successen, klein of groot.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Relativering, ervaring en een goed gevoel voor wat werkt. Zorgen voor synergie in het team en consistentie in de strategie en excellentie uitvoering.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Luisteren, analyseren en erop vertrouwen dat er altijd een beter oplossing onder handbereik is. Voortschrijdend inzicht net even te slim afzijn. Anders zijn, denken en doen.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Ronddarren in de natuur, inzicht verschaffen en grenzen verleggen met cultuur en actief met sport.

Paul Falla

Paul Falla

Creative Director

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Experience. Strategic creative thinking. Making complicated simple.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Examine how I could have made everything yesterday better.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

It’s all about balance. I like working just as much as I like watching football, eating out with friends, going on holiday or just doing nothing.

Karen van der Kruit

Karen van der Kruit

PR-strateeg

Karen gelooft dat in alles – en overal – een interessant verhaal te vinden is. Haar achtergrond in de media- en communicatiewereld maakt haar een fijne gesprekspartner voor klanten. Ze zet haar achtergrond en netwerk in de journalistiek in om zelfs de meest ingewikkelde materie te vertalen naar interessante verhalen voor het grote publiek. Zo helpt ze klanten met het ontwikkelen van een PR-strategie en het realiseren van meer naamsbekendheid.
In haar vrije tijd is Karen graag sportief en actief. Ze houdt van reizen en met haar OneFit-abonnement waagt ze zich onder meer aan kickboksen, yoga en zwemmen. Karen is daarnaast een liefhebber van de Amsterdamse horeca en is al jaren op zoek naar de beste kaasplank van de stad. Tips zijn altijd welkom.
Yorick Fliervoet

Yorick Fliervoet

PR-strateeg

Wat vind je het leukst aan je werk?

Het samenspel met zowel de klant als het team, en wanneer dat goedgeschreven stuk met een weloverwogen invalshoek en een strategische uitzet het gewenste resultaat heeft voor de klant.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Het vermogen informatie op te nemen als een spons en om te zetten in een goed gestructureerd verhaal. Daarnaast vertaalt enthousiasme zich bij mij in hard werk. En ik ben zeer enthousiast over mijn klanten.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door altijd kritisch te zijn en dat ook van anderen te vragen, maar tegelijkertijd open te staan voor nieuwe inzichten.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Dan ben ik vaak te vinden bij vrienden, liefst vergezeld door een al dan niet zelf gefabriceerd culinair hoogstandje. Ook ben ik een groot muziekliefhebber, altijd op zoek naar nieuwe melodieuze pareltjes, zowel op het internet als op zijn tijd op een festival of feestje.

Margreet Polman

Margreet Poolman

PR-strateeg

Wat vind je het leukst aan je werk?

Je krijgt bij veel verschillende bedrijven een kijkje in de keuken en het werk zelf is afwisselend, doordat er verschillende onderwerpen langs komen. Wat dat betreft is het niet zo zeer specialistisch maar eerder generalistisch.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Mijn hands-on-mentaliteit, creativiteit en nieuwsgierigheid.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door me te blijven verdiepen in nieuwe ontwikkelingen en te anticiperen op feedback van klanten.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Sporten waaronder sinds enige tijd tennis (ik zit op les), in de winter schaatsen en in de zomer zwemmen en hardlopen, afspreken met vrienden en tekenen & schilderen.

Wiegert van Dijk

Wiegert van Dijk

PR-strateeg

Wat vind je het leukst aan je werk?

De onvoorspelbaarheid. Geen dag is saai. Uiteraard hebben we onze vaste werkzaamheden maar eigenlijk gebeurt er elke dag wel iets bijzonders. Een onverwacht interview. Een calamiteit bij een klant. Een leuk creatief idee wat ontstaat en wat meteen ten uitvoer wordt gebracht. Die afwisseling maakt het werk fascinerend. En de kroon op het werk is als er dan uiteindelijk ergens in de media een mooi artikel verschijnt dat bijdraagt aan het succes van de klant.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor jouw klanten

Bij iemand van mijn leeftijd, ik stam uit 1969, is dat al snel ‘ervaring’. Ik sta al meer dan twintig jaar met twee benen in de wondere wereld van IT en technologie. Eerst als copywriter, toen als journalist, vervolgens als content marketeer en nu als dus pr-strateeg. Daarnaast ben ik flexibel en creatief waardoor ik snel kan schakelen bij acute uitdagingen bij klanten. En met een goede dosis humor kom je ook een heel eind.

Hoe zorg je er voor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Jezelf verbeteren kan alleen door je te realiseren dat alles wat je doet voor verbetering vatbaar is. Dat betekent niet dat je per definite alles fout doet, maar wel dat je altijd moet kijken wat er nog net iets beter kan. Door constant jezelf en je werk tegen het licht te houden en samen met de rest van het team te controleren hoe je de dingen aanpakt en wat er beter kan, is het mogelijk om die extra stap zetten. Elke dag opnieuw.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Ik heb twee jonge kinderen en ik breng daardoor het grootste deel van mijn vrije tijd met mijn gezin door: naar de dierentuin, het strand, het bos etc. Dat is ook de reden waarom ik niet op vrijdag werk. Daarnaast hebben wij vlak bij ons huis een volkstuintje waar wij in elke zomer een aantal maanden wonen. Het is een kleine groene oase waar de hectiek van alledag altijd ver weg lijkt.

Onno Louwen

Onno Louwen

Senior contentspecialist

Onno is het technische geweten van Lubbers De Jong. Zijn scherpe pen, analytische schaakvermogen en lange staat van dienst als IT-journalist maken hem de ideale gesprekspartner voor iedereen die een ingewikkeld techverhaal terug wil brengen naar een heldere boodschap. Zijn uitgebreide netwerk aan journalisten en key influencer contacten zorgt er bovendien voor dat die boodschap het publiek krijgt dat het verdient.
Gian Slagter

Gian Slagter

Online marketeer

Wat vind je het leukst aan je werk?
Nieuwe manieren bedenken om voor onze klanten de juiste doelgroep te bereiken en te activeren. Daarnaast is de samenwerking en interactie met collega’s erg belangrijk voor mij.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?
Ik zorg ervoor dat de content die wordt geproduceerd en de campagnes die worden bedacht de juiste online doelgroep bereiken, waardoor de relevantie en waarde ervan toenemen. Daarnaast ondersteun ik klanten bij het analyseren en optimaliseren van de online activiteiten, zodat ze hier de maximale resultaten uit halen.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?
Met de hulp van mijn collega’s die mij helpen en sturen probeer ik mijzelf elke dag te verbeteren. Verder vind ik het leuk om online de nieuwste trends en tips te volgen omtrent (online) marketing.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?
Naast mijn werk bij Lubbers De Jong ben ik al zeven jaar actief als professioneel basketballer, momenteel bij Apollo Amsterdam. Behalve basketbal heb ik een grote passie voor sport in het algemeen. Zo kijk en speel ik graag tennis, maar bijvoorbeeld ook voetbal en boksen.

Juliette Kemperman

Juliette Kemperman

Videomaker

Wat vind je het leukst aan je werk?

De diversiteit van het gehele creatieve proces dat bij het maken van een video komt kijken. Ik vind het ontzettend leuk om voor en met klanten plannen te maken, vervolgens deze zo mooi mogelijk op video vast te leggen en de gemaakte footage uiteindelijk te monteren tot de gewenste vlog, bedrijfsfilm, of een ander product.

Wat is jouw toegevoegde waarde voor je klanten?

Ik kan hun verhaal omzetten in mooie en sprekende beelden. Hierdoor kunnen zij hun klanten nog persoonlijker bereiken en hun boodschap op een prikkelende en sterke manier overbrengen.

Hoe zorg je ervoor dat je het vandaag beter doet dan gisteren?

Door feedback te combineren met nieuwe vakinhoudelijke kennis.

Wat doe je het liefst als je niet aan het werk bent?

Dansen! Dit vind ik geweldig om te doen en je vind mij dan ook geregeld op een leuk salsa feestje. Verder houd ik van reizen en gezellige muziekavondjes met vrienden.