Onze visie

Wij snappen het

Als inhoudelijk journalist wil Bert Lubbers alles weten en snappen van tech en dat met de wereld delen. In 1987 start hij daarvoor Lubbers De Jong, met succes, Bert loopt voorop. Vanuit zijn roots en de creatieve inbreng van Peter Keijzer loopt Lubbers De Jong nog steeds voorop. Wij snappen tech, wij weten wat er speelt en wat er komt en hoe het snel veranderende medialandschap en de digitale mogelijkheden jou kan laten groeien.

Wij voeden je vanuit Virtual Global Tech City

Wij weten wat er speelt, wij ademen tech, want wij werken vanuit de belangrijkste tech hotspots ter wereld. We maken onderdeel uit van de tech-communities. We weten ‘het’ eerder dan jij, maar zorgen dat jij ‘het’ dan ook zo snel mogelijk weet. En we zorgen voor duiding. Wat betekent ‘het’ voor jou?

Wij zijn scherp en houden niet van ingewikkeld

Wij bedenken slimme en doelmatige strategieën voor jouw groei. Dat vinden we leuk. We dagen je uit, omdat we geloven dat het jou verder helpt. We omarmen het experiment, want dat leert het snelst. Wij concretiseren jouw visie en daarbij houden we het simpel. Jouw boodschap moet ook langs de lijn worden begrepen.

Wij gaan voor jouw groei

Plannen maken is één, maar het succes van een slimme PR & marketingstrategie zit in de uitvoering. Dat vraagt een gedisciplineerde marsroute. Daar zijn wij van. Wij zorgen dat je bij de les blijft, dat acties worden opgevolgd, dat voornemens worden uitgevoerd. Wij helpen jou succesvol groeien en zijn trots als dat is gelukt.

We groeien zelf mee

Wij zijn het leukste ‘tech pr en marketing -bedrijf’. De beste vakmensen werken met plezier voor ons. Zij bouwen met jou een partnership en met dezelfde drive als die van Bert Lubbers ontwikkelen ze zich constant verder in hun vak. Jij bent blij met ons en vertelt dat aan anderen. Zo groeien wij. Dat geeft stevigheid en perspectief.