Onze visie

Bedrijfsgroei door inzet kennis

Als inhoudelijk journalist wil Bert Lubbers alles weten en snappen van tech en dat met de wereld delen. In 1987 start hij daarvoor Lubbers De Jong. Onder de creatieve leiding van Peter Keijzer ondersteunt Lubbers De Jong bedrijven om middels content marketing voorop te lopen. Wij snappen tech, wij weten wat er speelt en wat er komt en hoe het snel veranderende medialandschap en de digitale mogelijkheden jou kunnen laten groeien.

Tech & Thought Leadership

Wij ademen tech, want wij werken vanuit de belangrijkste tech hotspots ter wereld. We maken onderdeel uit van de tech-communities. We weten ‘het’ eerder dan jij, maar zorgen dat jij ‘het’ dan ook zo snel mogelijk weet. En we zorgen voor duiding. Wat betekent ‘het’ voor jou? En voor jouw doelgroep en medewerkers?

Liever scherp en niet ingewikkeld

Wij bedenken slimme en doelmatige strategieën voor jouw groei. Dat vinden we leuk. We dagen je uit, omdat we geloven dat het jou verder helpt. We omarmen het experiment, want dat leert het snelst. Wij concretiseren jouw visie en daarbij houden we het simpel. Jouw boodschap moet ook langs de lijn worden begrepen.

Wij gaan voor jouw groei

Plannen maken is één, maar het succes van een slimme PR & marketingstrategie zit in de uitvoering. Dat vraagt een gedisciplineerde marsroute. We houden je bij de les en zorgen dat acties worden opgevolgd en voornemens worden uitgevoerd. Wij helpen jou succesvol groeien en zijn trots als dat is gelukt.

Wij geloven in wederkerigheid

Onze organisatie is ingericht om jou het beste te kunnen geven. Echte vakmensen in communicatie, PR en digital marketing werken met plezier bij ons, voor jou. Wij ondersteunen je als communicatiepartners, met dezelfde drive als oprichter Bert Lubbers tóen.