Onze Revenue-audit is ontworpen om u te helpen uw marketing- en sales strategieën te optimaliseren en uw funnel proces te verbeteren
Revenue Audit
Binnen 6 weken een strategie en roadmap naar succes
Marketing (Automation) Audit
Onze eerste stap is om een marketing-automation audit uit te voeren. We zullen onze LDJ-checklist gebruiken om problemen te identificeren binnen uw bedrijf. Zodra we deze problemen hebben geïdentificeerd, bieden we een document aan met verbeteringen en hoe dit gerealiseerd kan worden.
Sales Audit
De volgende stap is om een sales-audit uit te voeren. We zullen de afstemming tussen uw marketing- en sales inspanningen onderzoeken en eventuele gaten identificeren die uw leadconversie kunnen belemmeren. We zullen ook uw verkoopproces bekijken om ervoor te zorgen dat het zo efficiënt en effectief mogelijk is.
Funnel Optimization
Met de gegevens uit de eerste twee stappen optimaliseren we uw customer journey. We analyseren uw salesfunnel en doen aanbevelingen om deze te verbeteren. Door deze verbeteringen toe te passen, helpen we u om het maximale potentieel van uw bedrijf te benutten.
Groei met LDJ's Company Audit
Bij LDJ hebben we een nieuwe manier van bedrijfsanalyse ontwikkeld die u nieuwe inzichten kan geven om nog meer uit een organisatie te halen. Hierin worden de PR, Marketing en Sales processen grondig onderzocht. Onze analysemethoden bestaan uit vier pijlers: Revenue, Content, Performance en Brand.
Als u op zoek bent naar meer of nieuwe vormen van inkomsten, dan is onze Revenue pijler de ideale oplossing. Met behulp van een grondige Marketing en Sales audit streven we naar een verbeterde funnel die leidt tot meer inkomsten.