Bij LDJ hebben we een nieuwe manier van bedrijfsanalyse ontwikkeld die u nieuwe inzichten kan geven om nog meer uit een organisatie te halen. Hierin worden de PR, Marketing en Sales processen grondig onderzocht. Onze analysemethoden bestaan uit vier pijlers: Revenue, Content, Performance en Brand.
LDJ Reputatie & Groei
Binnen 6 weken een strategie en roadmap naar succes
Als u op zoek bent naar meer of nieuwe vormen van inkomsten, dan is onze Revenue pijler de ideale oplossing. Met behulp van een grondige Marketing en Sales audit streven we naar een verbeterde funnel die leidt tot meer inkomsten.
Met onze Content audit analyseren we uw website’s SEO, blogs en funnelcontent, om zo de best mogelijke klantervaring te creëren. We maken gebruik van onze LDJ blueprint om problemen te identificeren en de juiste aanpak te vinden om uw content te verbeteren en nieuwe kansen te ontdekken.
Bij LDJ begrijpen we ook dat online prestaties cruciaal zijn. Onze Performance pijler is gericht op de optimalisatie van uw website, online advertenties en social media. We analyseren prestaties met behulp van onze eigen blueprint en expert tools om verbeteringen te vinden en advies te geven.
Tot slot, onze Brand pijler, waar we uw merk-zichtbaarheid en positionering analyseren. We streven naar een verhoogde merkbekendheid, de juiste positionering en aanwezigheid op social media. We doen een uitgebreide concurrentieanalyse en scannen uw media landschap af om uw bedrijf te onderscheiden in de markt.
Behaal jouw bedrijfsresultaten met een All-in-One marketing en PR strategie
Heeft u interesse in een complete Company audit? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Ook kunt u op de verschillende pijlers klikken voor meer informatie.
Bij LDJ staat uw bedrijf op nummer 1. Onze full Company-audit is slechts een van de manieren waarop we dat doen.