Wij maken uw merk sterker

Mensen voelen zich betrokken bij sterke merken, omdat die waarden uitdragen die zij zelf ook belangrijk vinden. Sterke merken zijn actief, ontplooien zich, hebben meningen en laten van zich horen. Onze ultieme uitdaging is het vinden van de perfecte match tussen uw merk en de gebruikers. Vervolgens moet de identiteit van uw merk krachtig worden uitgedragen via alle mediaplatformen waar merk en consument elkaar treffen. Bovendien is proactieve interactie noodzakelijk om continu aansluiting te vinden met de vaak snel veranderende meningen en percepties van de doelgroep.

De experts van Lubbers De Jong werken samen met u om de beste strategie voor uw merk te realiseren. Zo maken we uw merk sterker en vergroten uw zakelijk succes. Wij werken altijd vanuit de inhoud en de kennis van de markt waarin u opereert. Dat maakt onze oplossingen beter, sneller en effectiever. Of het nu gaat om een PR-campagne in de traditionele media, een social media-strategie, de organisatie van een evenement, het schrijven teksten voor social media, een bedrijfswebsite of een persbericht. Wij verzorgen ook mediatraining voor uw tv-optreden of adviseren in crisiscommunicatie. Dit kunnen immers ook cruciale momenten zijn voor uw merkpositionering.

Merkcommunicatie Lubbers de Jong

Wat anderen over ons zeggen

Eric ten Harkel

“Lubbers De Jong helpt ons bedrijf verder qua naamsbekendheid en bij het in contact komen met toekomstige klanten.”

Eric ten HarkelDirecteurCOOLProfs
Veerle de Clerck

“Lubbers De Jong weet onze kennis en visie op een uitstekende manier te vertalen naar artikelen, persberichten en blogs die effect sorteren.”

Veerle de ClerckMarketing ManagerSteelcase
Michael van den Assem

‘Lubbers De Jong staat voor kwaliteit en accuratesse. Ze snappen onze business en weten dat op een toegankelijke wijze in de media te krijgen.”

Michael van den AssemAlgemeen DirecteurInterxion
Paul Veger

“Lubbers De Jong heeft met name de zichtbaarheid van ons bedrijf enorm verbeterd. Er zijn artikelen over Decos verschenen in vrijwel alle nationale kranten.”

Paul VegerCEODecos

Wilt u weten wat we voor uw organisatie kunnen betekenen?

Onze partners

Logo Across Technology
Logo Blacklemon
Logo CO3
Logo DDMCA
Logo Mats van Soolingen
Logo Pifworld
Logo Startupbootcamp
Logo TedX Youth
Paal 15 logo
SDIM Logo
ImpressLabs logo
Lemm en ten Haaf logo