Interxion

Interxion is een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten en bedient een breed scala aan klanten vanuit 37 datacenters in 11 Europese landen. Meer dan 500 connectiviteitsproviders en 20 Internet exchanges bieden hun netwerkverbindingen aan in de Interxion datacenters. Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk.

DoelstellingImage 012

De doelstelling is via pr en content marketing de naamsbekendheid van Interxion vergroten onder C-level business en IT-beslissers en bijdragen aan leads.  Hierbij moet voortdurend voor het voetlicht worden gebracht dat Interxion een betrouwbare kwaliteitspartij is van Nederlandse oorsprong.

Aanpak

Samen met de Marketing Manager en PR Manager van Interxion Nederland bepalen we de pr- en contentmarketingstrategie. Voor de concrete invulling trekken we samen op met de salesafdeling van Interxion en inhoudelijke experts. Op enkele thema’s, zoals data privacy en digital mainport proberen we thougt leadership te claimen door voor een langere periode op deze thema’s in te zetten.

Deliverables

De whitepapers, customer stories, bylined artikelen, persberichten en blogs hebben zoveel mogelijk een lokale insteek in die zin dat het om voor Nederlandse bedrijven relevante content gaat. Zo hebben we ook een Nederlandstalige website voor Interxion gemaakt. Daarnaast monitoren we voor Interxion de media zodat we direct kunnen inspelen op actualiteiten, regelen we persinterviews en geven uitvoering aan social media. We organiseren regelmatig datacentertours voor de pers en round tables voor klanten.

Resultaat

De kracht van onze aanpak is een goede afstemming van de pr-, marketing- en salesinspanningen, waarbij we de expertise die binnen Interxion in grote mate aanwezig is vertalen in kwalitatief hoogwaardige teksten. De constante focus op voor Nederland relevante content zorgt voor een constante stroom van Interxion-berichten in de media.

Wilt u weten wat we voor u kunnen doen?

Interxion logo
Michael van den Assem

‘Lubbers De Jong staat voor kwaliteit en accuratesse. Ze snappen onze business en weten dat op een toegankelijke wijze in de media te krijgen.”

Michael van den AssemAlgemeen Directeur van Interxion

Wat doen wij voor deze klant

  • Content-creatie

  • Public Relations

  • Nederlandstalige website

  • Strategie