3 SEO-tips voor vindbare website content

3 SEO-tips voor vindbare website content

Ons doel is dan ook om artikelen zo hoog mogelijk in de SERP (de ranking van Google) te laten verschijnen, zodat de vindbaarheid van het webdomein van onze klanten omhoog gaat. Hoe zorg je er nou voor dat jouw content zowel relevant is voor je lezers als voor Google? Simpel: mix relevante content met de basics van SEO.

De blockchain als katalysator voor een decentrale samenleving

Terwijl de grote hype rondom de handel in Bitcoin weer wat is ingedamd, lijkt de innovatietrein rondom blockchain-technologie onverstoord door te denderen. Enthousiastelingen zijn het erover eens: in de nabije toekomst heeft blockchain een grote impact op de manier waarop we vertrouwen waarborgen en daarmee ook op de economie. Zaak dus om als professional en organisatie […]

Case – Brancheorganisatie DDMA als GDPR/AVG-expert

Op 25 mei 2018 werd de langverwachte Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR) officieel van kracht. Deze Europese privacywet vereiste veel voorbereiding van bedrijven, maar daar leek begin 2017 nog niemand zich van bewust. Een mooie taak voor DDMA, als brancheorganisatie voor data en marketing, om daar verandering in te brengen. In navolging van de […]

Teambuilding in Zandvoort

Afgelopen vrijdag trokken we er met (een deel van) ons team op uit voor een teambuildingsmiddag aan zee. Met de mountainbike over het strand van Zandvoort naar IJmuiden en via de duinen weer terug. Geslaagde dag!

De inschrijving voor de Digital Transformers Award 2018 is geopend!

Op donderdag 11 oktober 2018 wordt voor het vierde jaar de Digital Transformers Award uitgereikt aan de grootste digitale veranderaar in Nederland. Afgelopen jaar nam Gerhard van der Bijl van Royal FloraHolland de award in ontvangst. Digitale transformers kunnen zich tot 10 september inschrijven. Het is ook mogelijk iemand anders te nomineren. Niet alle grote traditionele organisaties worden […]