3 PR-lessen van de AI Expo

Onlangs bezocht ik de AI Expo om inspiratie op te doen over hét technologiethema van nu: kunstmatige intelligentie. Elk bedrijf lijkt er iets mee te willen doen, maar niemand weet precies wat – laat staan hoe. Datzelfde zien we terug in de PR en marketing, waar je wordt doodgegooid met vage claims over deze populaire […]

Playful learning: van een genadeloze afstraffing leer je het meeste

Kinderen, volwassen en zelfs senioren: iedereen gamet tegenwoordig. Meestal ter ontspanning, maar ook steeds vaker om te leren. Medische opleidingen, het zakenleven en het basisonderwijs maken allemaal al gebruik van ‘playful learning’. Afgelopen woensdag legde Evert Hoogendoorn bij Digital Wednesday uit waarom dat zo goed werkt. Naast zijn werk als strateeg en game designer bij IJsfontein is […]

Klant aan het woord: Patrick Brand, marketingmanager bij Interxion

In deze rubriek laten we maandelijks één van onze klanten aan het woord. Ditmaal zetten we Interxion, de grootste datacenterleverancier van Europa, in de schijnwerpers. Patrick Brand is marketingmanager bij het bedrijf. Wat doet Interxion en wat maakt jullie uniek? ‘Interxion (spreek uit: interaction) exploiteert 50 datacenters in 11 landen in Europa. Bedrijven kunnen er […]

5 tips om meer uit je bedrijfsvideo’s te halen

Video speelt een steeds grotere rol in de marketingstrategie van bedrijven. Logisch, want de voordelen zijn evident. Een bedrijfsvideo biedt de mogelijkheid om een boodschap op een aantrekkelijke manier over te brengen en trekt sneller de aandacht dan een geschreven tekst. Om deze voordelen te benutten is het echter wel noodzakelijk dat mensen je video’s […]