Sander Bartmann (DSM): “Wij gebruiken bewust B2C-tactieken in onze B2B-marketingaanpak”

Sander Bartmann is Global Brand Manager van een ‘wereldberoemd’ ingredient product dat veel mensen mogelijk (nog) niet kennen, maar dat talloze toepassingen kent. Namelijk DSM’s supersterke UHMWPE-vezel die beter bekend is onder de merknaam Dyneema. De komende Digital Wednesday (27 september) vertelt hij hoe DSM aan een begeerlijk ingredient brand bouwt dat steeds meer producenten […]

Growth hacking: magische methode of hippe term?

Sinds groeigoeroe Sean Ellis in 2010 voor het eerst sprak over growth hacking, heeft het fenomeen snel aan populariteit gewonnen. Elke zichzelf serieus nemende startup heeft een head of growth en het aantal bedrijven dat een growth hacker zoekt rijst de pan uit. Maar is het echt die magische methode die het soms pretendeert te […]

Lubbers De Jong Grachtentocht 2017

Op donderdag 24 augustus was het weer tijd voor onze jaarlijkse grachtentocht. Klanten en medewerkers van Lubbers De Jong genoten van een hapje, een drankje en een interessante tussenstop bij FOAM. Dank aan alle aanwezigen voor de gezelligheid! Bekijk alle foto’s hier.

Internet of Things: veel meer dan alleen die intelligente koelkast

Bas Boorsma (47) is bij Cisco verantwoordelijk voor digitalisering en smart cities in Noord-Europa. Bij Digital Wednesday en in zijn boek ‘A New Digital Deal’ deelt Bas zijn visie op de toekomst en ‘the Internet of Things’. Want nu technologiereuzen steeds meer data tot hun beschikking krijgen gaan ontwikkelingen sneller dan we denken. Daarom moeten […]

Klant aan het woord: Robert van der Linden, CEO Thinkwise Software

In deze maandelijkse rubriek zetten we één van onze klanten in de schijnwerpers. Waar houden zij zich precies mee bezig? Waar ligt hun expertise en wat is hun ambitie naar de toekomst? Ditmaal geven wij het woord aan Robert van der Linden, CEO van Thinkwise Software, de Apeldoornse leverancier van een low-code ontwikkelplatform. Wat doet […]