Lubbers De Jong stelt Gian Slagter aan als online marketeer

We hebben een nieuwe collega: Gian Slagter komt ons team versterken als junior online marketeer. Gian gaat deze functie combineren met zijn carrière als professioneel basketballer bij Apollo in Amsterdam. Gian Slagter studeerde Commerciële Economie aan de Hogeschool Rotterdam. Daarnaast is hij al zeven jaar actief als professioneel basketballer, waarvan de laatste vier jaar bij […]

Case – Nederlandse Data Science Prijzen 2017

Op 8 juni 2017 werden de Nederlandse Data Science Prijzen voor de eerste keer uitgereikt. De prijzen zijn het resultaat van een nauwe samenwerking tussen de wetenschap en het bedrijfsleven, met de Koninklijke Hollandse Maatschappij der Wetenschappen (KHMW) en de Big Data Alliance (BDA) als initiatiefnemers. Het doel is om Nederland op de kaart te […]

The Next Women Summit: Ambitie is niet vies

Onlangs vond The Next Women Summit 2017 plaats. Vrouwen uit binnen- en buitenland (en ook een aantal mannen) kwamen naar het evenement in Amsterdam. Daar konden ze netwerken met andere ondernemers, kennis en inspiratie opdoen, en zien wie dit jaar de top 100 Next Women en Women to Watch zijn. Anders dan bij de gangbare […]

PR Monitoring: tools zijn handig maar het blijft mensenwerk

Het monitoren, verzamelen en in kaart brengen van publicaties heeft soms wel iets weg van sterren kijken. Is er een patroon en waarop kun je navigeren? De Utrechste Sterrenwacht was dan ook de perfecte locatie voor het VPRA Forumdebat over Monitoring & Accountability. De centrale vraag: hoe breng je je PR-successen in kaart en hoe […]

Hoe is het nu met… de tech trends van 10 jaar geleden?

Hoe ziet de wereld er over 10 jaar uit? Zijn er al zelfrijdende auto’s? Doen robots ons werk? En hoeveel tijd brengen we door in een virtual reality wereld? Het zijn vragen waar ik heel enthousiast van kan worden en die me dagelijks bezighouden. Voor een goede vooruitblik is het echter zaak om ook lering […]