Uitreiking Digital Transformers Award 2017

Afgelopen donderdag werd voor de derde keer de Digital Transformers Award uitgereikt. Dit jaar werd de prijs, een initiatief van Mirabeau, NewPeople en Lubbers De Jong, in de wacht gesleept door Gerhard van der Bijl, Chief Digital Officer van Royal FloraHolland. De jury, bestaande uit oud-winnaars Anouk Beeren en Robert van Geffen, verkoos Van der Bijl vanwege de branche-overstijgende transformatie die zijn organisatie heeft doorgemaakt.

“Het is heel mooi om juist van vakgenoten deze erkenning te krijgen. Met Royal FloraHolland maken we een transformatie in een traditionele sector door. Dit is een enorme stimulans om daar mee door te gaan en nieuwe stappen te blijven zetten”, aldus de winnaar.

Gerhard van der Bijl had in de finale concurrentie van Eric van Westbroek, directeur online bij PostNL, Frank Verkerk, Chief Digital Officer bij ABN AMRO, Han-Menno Depeweg, Head of Digital bij NRC Media, Lara Ankersmit, hoofd digitale media bij NOS en Peter Sonke, directeur online bij KPN & Telfort bij KPN.

200 digitale influencers bij elkaar
Tijdens deze derde editie van de Digital Transformers Award kwamen 200 digitale influencers bij elkaar in de A’DAM Toren. Keynote sprekers Herna Verhagen (CEO PostNL) en Christian van Thillo (CEO De Persgroep) deelden hun ervaring met digitale transformatie en zorgden zo voor de nodige inhoudelijke diepgang. Daarnaast kreeg het publiek de mogelijkheid om de finalisten aan de tand te voelen, geleid door host Jim Stolze.

Op Emerce: Digital Transformers Award naar Royal FloraHolland