Lubbers De Jong breidt onlinemarketingteam uit met Maite Wetters

Lubbers De Jong heeft Maite Wetters (38) aangesteld als online marketeer. Met de aanstelling breiden we ons aanbod van online marketingdiensten verder uit.

Maite heeft ruime ervaring in online marketing en communicatie, en wordt verantwoordelijk voor de integratie van pr en online marketing met seo en inbound marketing. De nadruk zal liggen op het inrichten van online sales funnels voor klanten, door de inzet van een online strategie, online advertentiecampagnes en marketing automation.

Na haar studie marketing en sales specialiseerde Maite zich in online marketing aan de Beeckestijn Business School in Leusden. Naast haar werk bij Lubbers de Jong ontwikkelt en creëert zij sinds 2009, samen met haar broer, marketing-ready Wordpress-websites, inclusief seo-geoptimaliseerde content. Maite woont met haar man en twee jonge kinderen in het centrum van Amsterdam.

Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “Met de aanstelling van Maite spelen wij in op de toenemende vraag naar digitale marketing. Onze communicatiespecialisten creëren aandacht met hoogwaardige content en aansprekende verhalen voor klanten, die onze marketeers vervolgens inzetten voor online en offline campagnes. Door de betrokkenheid met het publiek te vergroten door middel van onze online marketingdiensten, kunnen wij onze klanten een meerwaarde bieden.”

Lees hier meer over Maite.